Muljetavaldav, sportlik ja kaasaegne disain
Luba endale tunda kiusatust. Dacia Dusteri uus dünaamiline disain on muljetavaldav.
- Uus kere esiosa
- Uued katusereelingud
- Ilmekas, kaasaegne ja sportlik disain
Luba endale tunda kiusatust. Dacia Dusteri uus dünaamiline disain on muljetavaldav.
Dacia Dusteri interjöör läbis täieliku uuenduskuuri, et pakkuda veelgi rohkem mugavust.
Määra ühe kraadi täpsusega just sulle ideaalselt sobiv õhutemperatuur. Tänu automaatsele kliimaseadmele on Dacia Dusteri salongis alati mõnus olla.
*Saadaval sõltuvalt versioonist
Keyless Entry süsteemiga pole võtit välja võtta vaja. Ava Dacia Dusteri lukustus ja asu sõitma ilma võtit kasutamata. Täiendav tervitusfunktsioon võimaldab distantsilt tuled põlema panna ning lihtsustab näiteks auto leidmist parkimisplatsil.
*Saadaval sõltuvalt versioonist
Dacia Duster kohaneb kiirelt iga olukorraga. Selle manööverdusvõime muudab linnas autode vahel liiklemise lihtsaks ning tagab ebatasasel maastikul optimaalse juhitavuse. Siledal maanteel pakub Dacia Duster erakordset sõidurõõmu.
*Saadaval kõigile versioonidele
Et kindlustada sõidunauding ja optimaalne mugavus, saab juht reguleerida oma istme kõrgust ning nimmetoe asendit. Roolil on võimalik reguleerida nii kõrgust kui ka sügavust.
*Saadaval sõltuvalt versioonist
Dacia Dusteris leidub rohkelt praktilisi ja mahukaid panipaiku. Kõrvalistme all asub sisselükatav sahtel, kuhu on hea kõige tähtsamad asjad varjule panna.
*Saadaval sõltuvalt versioonist
Media Nav süsteemiga ühendatud Multiview kaamera võimaldab kuvada pilti neljast Dacia Dusterile paigaldatud kaamerast. Süsteem käivitub tagurpidikäigu rakendamisel või peale vastavat nupuvajutust.
*Saadaval sõltuvalt versioonist
Dacia Dusteril on muljetavaldav kliirens, lühikesed ülendid, suured lähenemis- ja eemaldumisnurgad, laiad rattakoopad ning usaldusväärselt kaitstud sõlmed ja agregaadid. Selle veermik on valmis tõsisteks katsumusteks ning kindlustab mugava sõidu sõltumata teeoludest.
*Saadaval kõigile versioonidele
Süsteem hoiab tõusu peal liikuma hakkamisel ära auto tagasi veeremise ning mootori väljasuremise ka suurel mäel.
*Saadaval koos ESC-ga
Libisemise vältimiseks hoiab stabiilsuskontrollisüsteem järsul laskumisel ühtlast kiirust.
*Saadaval koos ESP ja mäeltstardiassistendiga 4x4 versioonile
Suure puutetundliku ekraani ja rooli all asuva kaugjuhtimispuldi abil lihtsustab Media Nav Evolution ligipääsu mitmetele praktilistele funktsioonidele. Navigatsioon, Bluetooth, raadio, muusika voogedastus, USB ja 3,5 mm audiopistik - selles autos on kõik olemas.
*Saadaval sõltuvalt versioonist
Veelgi suurema turvalisuse tagamiseks tuvastab jälgimissüsteem andurite abil juhi vaatevälja pimenurgas asuvad sõidukid ning teavitab ohust küljepeeglitel asuvate indikaatorie abil.
*Saadaval sõltuvalt versioonist
Kaasaegsed juhiabisüsteemid. Püsikiirusehoidik hoiab ühtlast sõidukiirust ilma gaasipedaali vajutamata. Kiirusepiiraja aga võimaldab juhil määrata maksimumkiiruse, millest kiiremini ta sõita ei soovi ning rahulikult ja turvaliselt teele asuda .
*Saadaval sõltuvalt versioonist
Dacia Dusteri silmapaistev originaalne tulede joon!
* Saadaval kõigile versioonidele
Tänu tagurduskaameraga tagumisele parkimisabisüsteemile, näed sa auto taga asuvaid takistusi ning võid muretult manööverdada.
*Saadaval sõltuvalt versioonist
5-käigulise manuaalkäigukastiga ühendatud SCe 115 bensiinimootor on varustatud hooldusvaba kettülekandega. Säästa väiksemate hoolduskulude arvelt!
*Saadaval 4x2 või 4x4 mudelitele sõltuvalt versioonist
Madal kütusekulu ja CO2 emissioon ning nauding sõitmisest… Blue dCi 95 mootori kasuks räägivad tõsised argumendid.
*Sõltuvalt versioonist
Diisemootor Blue dCi 115 koos 6-käigulise manuaalkäigukastiga tagavad dünaamilise ja sujuva sõidu.
*Saadaval 4x2 või 4x4 mudelitele sõltuvalt versioonist
4x2 | 4x4 | |
Kogupikkus (mm) | 4341 | 4341 |
Koormata sõiduki kõrgus (mm) | 1693 | 1682 |
Kogulaius ilma/koos kokkuklapitud küljepeegliteta/-ga (mm) |
1804/2052 | 1804/2052 |
Minimaalne pakiruumi maht ilma/koos varurattata/-ga* (dm³) | 445/445 | 411/376 |
Maksimaalne pakiruumi maht ilma/koos varurattata/-ga* (dm³) | 1478/1478 | 1444/1409 |
* Standard ISO 3832
4x2 | 4x4 | ||
---|---|---|---|
A | Teljevahe | 2674 | 2676 |
B | Kogupikkus | 4341 | 4341 |
C | Esiülend | 842 | 841 |
D | Tagaülend | 826 | 824 |
E | Rööbe ees | 1563 | 1563 |
G | Kogulaius ilma/koos kokkuklapitud küljepeegliteta/-ga |
1804/2052 | 1804/2052 |
H | Koormata sõiduki kõrgus | 1693 | 1682 |
H1 | Koormata sõiduki kõrgus avatud tagaluugiga | 2020 | 2002 |
K | Kliirens | 210 | 210 |
L | Jalaruum 2. istmereas | 170 | 170 |
P | Salongi kõrgus esiistmetelt 14° all mõõdetuna | 900 | 900 |
P1 | Salongi kõrgus 2. istmereas 14° all mõõdetuna | 892 | 892 |
R | Lähenemisnurk | 30° | 30° |
R1 | Lahkumisnurk | 34° | 33° |
4x2 | 4x4 | ||
---|---|---|---|
F | Rööbe taga | 1570 | 1580 |
M | Salongi laius eesistujate küünarnukkide kõrgusel | 1403 | 1403 |
M1 | Salongi laius tagaistujate küünarnukkide kõrgusel | 1416 | 1416 |