BIGSTER

BIGSTER

218 € kuus

Dacia mõtleb oma uue 5-kohalise hübriid-linnamaasturiga suurelt. Modernne ja voolujooneline disain tõstab julgelt esile Bigsteri karmi iseloomu, samas kui hästi varustatud salong tagab sulle igapäevase sõidumugavuse.

Dacia Bigster

Dacia Bigster

Ruumikas ja võrguühendusega salong

Dacia Bigster

Klaasist panoraamkatus

Dacia Bigster

Eksklusiivne indigosinine värv ja säravmust katus

Dacia Bigster

19" mustad teemantlõikega valuveljed Rasan - Dacia Bigster

 

Mugav

Ruumikas ja hea varustusega

Dacia Bigster

XXL-mõõdus salong

Bigster nihutab oma mõõtmetega piire omas segmendis! Kõige suurem pearuum ja jalaruum tagaistmetel ning kuni 667-liitrine suur pakiruum, mis mahutab kõik, mida vajad.

Dacia Bigster

Automaatne kahetsooniline kliimaseade

Ees saavad juht ja kaasreisija määrata eraldi oma ideaalse temperatuuri. Tagaistmel saad nautida täiustatud mugavust tänu kahele eraldi ventilatsiooniavale.

Dacia Bigster

Elektriline pakiruumi luuk

Laadi ja tühjenda pakiruumi lihtsamalt kui kunagi varem, avades pakiruumi luuki armatuurlaualt, vabakäe-võtmekaardiga või otse pakiruumi luugil asuva nupu abil. Saad reguleerida ka luugi avamiskõrgust, mis on praktiline lahendus piiratud kõrgusega parkimismajades.

Dacia Bigster

Jahutusega keskkonsool

Keskkonsoolil on käetugi, mahukas panipaik ja 8,6 l jahutusega laegas, mis hoiab su joogid külmana ka pikematel sõitudel.

Dacia Bigster

Elektriliselt reguleeritav juhiiste ja nimmetoed

Juhiistme kõrgust ja seljatoe kallet saad elektriliselt reguleerida, lisaks on esiistmetel käsitsi reguleeritavad nimmetoed.

 

 

Kohandatav

Hästi disainitud ja mitmekülgne

Dacia Bigster - modular

 

Dacia Bigster - YouClip

Nutikas lisavarustusesüsteem YouClip!

YouClip on uuenduslik kinnituspunktide süsteem (5 punkti standardis ja 2 täiendavat punkti, mis on saadaval lisavarustusena), mis võimaldab sul kinnitada erinevat lisavarustust teatud kohtades su Bigsteri salongis.

Dacia Bigster

Pakiruumi luugi valgustus

See täiendav valgustus pakub pakiruumi avamisel täiendavat mugavust.

Dacia Bigster

YouClip kinnitused pakiruumi külgedel

Ideaalne lahendus poekottide või muude esemete kinnitamiseks

Dacia Bigster

YouClip kinnitused peatugedel

Kinnita vaevata laud või taskutega panipaik, mida saavad nautida nii noored kui vanemad reisijad. Lisavarustusena saadaolevad YouClip kinnituspunktid pakuvad su autole kahte täiendavat kinnitusvõimalust, üks kummalegi peatoele.

Dacia Bigster

Tagumine keskkonsool

Et ka tagaistujad võiks nautida YouClip süsteemi mugavust.

Dacia Bigster

Nutitelefoni hoidik

Ideaalne lahendus, mis võimaldab ohutult su nutitelefoni käeulatuses hoida. Saadaval ka koos integreeritud juhtmevaba induktsioonlaadijaga.

Dacia Bigster

YouClip kinnitus armatuurlaua all

Eriti mugav lahendus käekoti riputamiseks või topsihoidiku kinnitamiseks.
            

 

Suure jõudlusega

Hübriidne ja dünaamiline

Dacia Bigster

Uus Hybrid 155

Avasta enda jaoks ainulaadne sõidunauding, mida pakub uus Hybrid 155 jõuallikas! 155 hj ja pöördemoment 170 Nm pakub jõudlust ja paindlikkust igapäevasteks sõitudeks. Optimeeritud hübriidtehnoloogia on võimaldanud vähendada kütusekulu ja CO2 heitmeid 4% võrra, ühendades jõudluse ja keskkonnahoiu.

Bigsteri mootorivalik

Hybrid 155 engine - Dacia Bigster

Kõige säästlikum linnas

Hübriidmootor Hybrid 155

Mootor: 155 hj täis-hübriid*

Kuni: 40% madalam kütusekulu**

Alates: 110 g/km CO2 heide***

Sõida kuni: 80% ajast 100% elektrilisel režiimil****

Tehnoloogia

Bigster Hybrid 155 ühendab 4-silindrilise mootori, mille võimsus on 109 hj¹, 49 hj elektrimootori, 1,4 kWh aku (280 V) ja uuendusliku mitme režiimiga automaatkäigukasti ilma sidurita.

Tegutsemine

Bigsteri täis-hübriidne mootor, mille võimsus on 155 hj ja maksimaalne pöördemoment 250 Nm², pakub dünaamilist, 100% elektrilist käivitamist ja kiiret kiirendamist. Aku laadimine toimub sõidu ajal rekuperatsioonipidurdussüsteemi abil, mis kogub energiat aeglustamisest ja pidurdamisest, võimaldades kuni 80% rohkem sõita linnas täis-elektriliselt.

*155 hj koguvõimsus
**WLTP tsükli järgi linnas
***vastavalt WLTP protokollile, võib varieeruda sõltuvalt versioonist ja valikutest
****linnas
1 Näidatud võimsus 155 hj, tegelik võimsus 158 hj.
2 Elektrimootori pöördemoment 250 Nm, sisepõlemismootori pöördemoment 172 Nm.
 
 
 

TCe 140 engine - Dacia Bigster

Kõige dünaamilisem

Mootor TCe 140

Mootor: 140 hj mild hybrid

Kuni: 10% madalam kütusekulu*

Alates: 129 g/km CO2 heide**

Kuni: 230 Nm pöördemoment

Tehnoloogia

TCe 140 hj on 3-silindriline turbo bensiinimootor 1,2 liitrit, uus generatsioon, mis töötab Milleri tsüklil (optimeeritud efektiivsus ja väiksemad kaod pumpprotsessis), ühendatud 48 V mild-hübriidi süsteemi ja 6-käigulise manuaalkäigukastiga.

Tegutsemine

Hübriidsüsteem aitab sisepõlemismootorit käivitamisel ja kiirendamisel, optimeerides sõidumugavust ja vähendades keskmist kütusekulu (5,71 l/100 km) ning CO2 heidet (129 g/km) umbes 10% võrreldes samasuguse võimsusega sisepõlemismootoriga.

*WLTP segatsükli järgi
**vastavalt WLTP protokollile, võib varieeruda sõltuvalt versioonist ja valikutest.

 
 
 
 

TCe 130 4x4 engine - Dacia Bigster

Jõudke maanteelt kõrvale

Mootor TCe 130 4x4

4x4 Mootor: 130 hj mild hybrid

Kuni: 10% madalam kütusekulu*

Alates: 135 g/km CO2 heide**

Kuni: 230 Nm pöördemoment

Tehnoloogia

Täisnelikvedu ja 6-käiguline manuaalkäigukast, Bigster TCe 130 4x4 pakub 5 sõidurežiimi koos maastikusõidukontrolli ülekandega, et tulla toime kõikides teeoludes. 3-silindriline turbo bensiinimootor 1,2 liitrit on ühendatud 48 V mild-hübriidi süsteemiga.

Tegutsemine

Hübriidsüsteem toetab mootori tööd alustamisel ja kiirendamisel, vähendades kütusekulu ja CO2 heidet, samas tagades suurepärase sõidumugavuse. Rekupeerimispidurduslaeng laadib aku, mille maht on 0,8 kWh, ilma, et juht seda tunneks.

*WLTP segatsükli järgi
**vastavalt WLTP protokollile, võib varieeruda sõltuvalt versioonist ja valikutest

ECO-G 140 powertrain - Dacia Bigster

Pikamaareiside sõidukitele

Mootor Eco-G 140

Mootor: 140 hj mild hybrid

Kuni: 10% madalam kütusekulu*

Alates: 118 g/km CO2 heide**

Üle: 1,400 km kogu sõiduulatus***

Tehnoloogia

ECO-G 140 mootor töötab bensiinil või vedeldatud naftagaasi (LPG) süsteemil, igaühel oma paak. Bigster pakub esmakordselt 3-silindrilist turbo 1,2 liitrist mootorit, mis ühendab kaheliikmelise kütuse süsteemi bensiin + LPG ja 48 V mild-hübriidi süsteemi.

Tegutsemine

Üleminek ühelt kütuselt teisele toimub kiiresti ja märkamatult, tänu juhtpaneeliga hästi integreeritud lülitile. Hübriidsüsteem aitab mootori tööd alustamisel ja kiirendamisel, optimeerides sõidumugavust ja kütusekulu.

*WLTP segatsükli järgi
**vastavalt WLTP protokollile, võib varieeruda sõltuvalt versioonist ja valikutest
***kogu sõiduulatus bensiinipaakide ja LPG paakidega.